Üdvözlet

Üdvözlök mindenkit! Petró Emőke vagyok, 18-ik életévemet taposó gimnazista leányzó, akinek legkedvesebb elfoglaltsága a fotózás, ez ügyből született meg ez a kis blog. Jó szórakozást!

2010. augusztus 26., csütörtök

Marika néni elkapott pillanatai :)






Itt az utcánkban van egy veteményes kert, amit egy kedves, idős néni szokott gondozni. Tegnap délután meglátogattam, beszélgettem vele, és megkérdeztem tőle, hogy nem e csinálhatnék róla pár fotót. Ám erre így válaszolt: "Jajj mucikám, most ne csinálj rólam, nem jó a hajam, és poros vagyok!" Ennek ellenére sokat fotóztam, és nem is vette észre :) Vagy csak nem szólt...Bár kétlem :D A sok kép közül kiválogattam a legjobbakat, amikből megmutatnék párat.

5 megjegyzés:

  1. Ejnye Emiih, úgy látszik te is elindul a paparazzi fotózás útján :D... Nah jo, csak vicceltem:D Pedig ha Marika néni tudná, hogy milyen modell fotósorozat készült róla... xD
    Ügyi vagy mint mindig.:)
    Szerintem Marika néni, fel se ismerte a fényképezőt, mert az ő idejükbe ez még min. 10 kilós volt;)
    Na pá :)

    VálaszTörlés
  2. Csak nem :P :D
    Hát igen...163 fotó készült róla XD De abból kb. 30 lett jó :)
    Amúgy köszönöm ♥
    Megkérdezte, hogy ez milyen, úgyhogy tudja, hogy az fényképező :D

    Hali^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó képek,igazi dolgos néniről :D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! És örülök, hogy követed a blogomat! Légy üdvözölve :)

    VálaszTörlés