Üdvözlet

Üdvözlök mindenkit! Petró Emőke vagyok, 18-ik életévemet taposó gimnazista leányzó, akinek legkedvesebb elfoglaltsága a fotózás, ez ügyből született meg ez a kis blog. Jó szórakozást!

2010. szeptember 2., csütörtök

Pár gondolat magamról

13 éves vagyok. Olyan 9-10 évesen kezdtem el érdeklődni a fotózás iránt. Akkor még csak a telefonommal tudtam fényképezni. Akkoriban elég sok macskám volt, és leginkább őket fotóztam különböző pillanatokban. Később elkezdtem kacsintgatni a természet és a táj fotózáshoz, és egy idő után elhatároztam, hogy szeretnék egy fényképezőgépet. 2008. karácsonyakor meg is kaptam egy Panasonic Lumix DMC-LS1 nevű kis kompakt gépet. Innentől teljesen magával ragadott ez a tevékenység. Ha mentünk bárhova, ahol akadhatok fotózni valóra, mindig vittem magammal. Ahhoz képest, hogy ilyen kis gép, egészen jól lehetett vele fotózni. Tavaly karácsony előtt kinéztem egy Fujifilm Finepix S1500 nevű gépet, ami (úgy, hogy én is adtam bele az árába) meg lett. Nagyon szeretem, és remek képeket lehet vele csinálni. Ezek után is szintén minden alkalmat megragadtam a fotózáshoz. Most nyáron volt nagyon sok lehetőségem a fotózásra, és szerintem elég sok "jónak" mondható kép született.

És nem utolsó sorban szeretném mindenkinek megköszönni, akik szerint szépek a képeim, és van hozzá érzékem, és akik segítettek.

2 megjegyzés:

  1. Hát nagyon szépek valóban,és gratulálok a gépedhez!Én is tervezek majd szerezni egyet,akkor is ha nem profi képeket csinál.Gondolom te is ismered az az érzést,amikor hiába igyekszel,a mobilodon nem sikerült elkapnod azt a pillanatot,amit igazán szeretnél...
    A fotókat csak dicsérni tudom!Persze nem lennének ilyen szépek,ha nem lenne hozzá érzéked. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, persze hogy volt olyan :)
    És köszönöm szépen a dicsérő szavakat!

    További szép napot!

    VálaszTörlés