Üdvözlet

Üdvözlök mindenkit! Petró Emőke vagyok, 18-ik életévemet taposó gimnazista leányzó, akinek legkedvesebb elfoglaltsága a fotózás, ez ügyből született meg ez a kis blog. Jó szórakozást!

2010. szeptember 16., csütörtök

A sufni és az elhagyatott ház "kincsei..."






Ugyanazon a napon (ahol az előző bejegyzésem képeit láthatjátok) voltam Marika néni kis sufnijában, ahol szintén fotóztam egy keveset. És vele szembe van egy elhagyatott ház, ahová szintén benéztem. Eléggé romos volt, és egy csomó minden ott volt hagyva, úgyhogy találtam pár érdekes fotózni valót. Azért csináltam ennek egy külön mappát, mert ez inkább komorabb fotók, vagy hogy is mondjam...Szóval, remélem tetszenek majd :)Kép hozzáadása

2 megjegyzés:

  1. A második fotó fantasztikus. Nagyon szépek a fények is, van hangulata. Gratula hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, örülök, hogy elnyerte tetszésedet! :)

    VálaszTörlés