Üdvözlet

Üdvözlök mindenkit! Petró Emőke vagyok, 18-ik életévemet taposó gimnazista leányzó, akinek legkedvesebb elfoglaltsága a fotózás, ez ügyből született meg ez a kis blog. Jó szórakozást!

2011. június 14., kedd

végre felkerült :)


Még év elején a földrajz tanárnőm mondta hogy van 2 üres fénykép keretük, és tudta hogy én szeretek fotózni és felajánlotta hogy beleteszik 2 fotómat. Nagyon megörültem neki és természetesen igent mondtam. A múlthéten fel is rakták az iskola aulájában. Engem nagy megtiszteltetéssel ért, és itt is szeretném megköszönni :) a képen pedig én vagyok banketten, a fotók alatt :)

4 megjegyzés:

  1. Szépséges képek, tökéletesen választottál. Szebbé teszik az iskolát. Gratulálok, ez nagy megtiszteltetés lehet. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Igen, az :)

    VálaszTörlés